Jogos fogyasztói elégedetlenség - Sümeg

"Sümeg - - A gázszolgáltatók hibaelhárítása és az ügyfélszolgálati központok elérhetősége volt az elmúlt évben a legkritikusabb, legalábbis a fogyasztók megítélése szerint.
A Magyar Energia Hivatal - együttműködve az energiapiacon működő cégekkel - ismét elvégezte fogyasztói elégedettségvizsgálatát, amelyben megvizsgálta, hogy az ügyfelek mennyire elégedettek a földgázszolgáltatást végző elosztói és közüzemi szolgáltatók tevékenységével. Ebből a célból az ország egész területén 6900 háztartási és 1400 nem háztartási fogyasztót kérdeztek meg. Az elosztói tevékenység vizsgálata öt területen zajlott, kiterjedt a szolgáltatásminőség, a hibaelhárítás, a kapcsolattartás, tájékoztatás és a környezeti hatások értékelésére, míg a közüzemi szolgáltatás területén a számlázás, a személyes, telefonos és elektronikus ügyfélszolgálat, a pa- naszügyintézés, valamint a tájékoztatás működését és hatékonyságát értékelték a fogyasztók. Az eredmények romlottak az elmúlt évekhez, ám a Magyar Energiahivatal álláspontja szerint még így is viszonylag magas az elégedettségi átlagérték. A nem háztartási fogyasztók elégedetlen- sége nőtt az előző évhez képest, mert a hibaelhárítást értékelve az elégedettségi mu- tató a 2005. évi 83,1 pontról 72,9 pontra csökkent. A háztartási fogyasztók szerint a számla kevésbé érthető, mint 2005-ben volt. Ez a mutató a 2005-ös évben mért 70,7 pontról tavaly 63,2-re esett vissza. A folyamatos szolgáltatás, a hibaelhárítás és a bejelentő központ elérhetősége a lakosság megítélése szerint a legjobb a Dél-dunántúli és a Tiszántúli Gázszolgáltatónál (Dgáz és Tigáz), 86,3 illetve 85,5 pontos mutatóval."

(Forrás: www.naplo-online.hu)

Szóljon hozzá fórumon: Jogos fogyasztói elégedetlenség - Sümeg

Sümeg linkajánló: sumeglink.mconet.biz

Képeslapküldő : Küldjön képeslapot ismerősének!

A hír támogatója:
Minden ami Internet -> MCOnet International - Magyarország: magyarorszag.mconet.biz