Fél év alatt 100 százalékos ismertségre tett szert a T‑Mobile

"A GFK Hungária felmerései alapján Magyarországon a T‑Mobile márka támogatott ismertsége már augusztusra megközelítette...

A GFK Hungária felmerései alapján Magyarországon a T‑Mobile márka támogatott ismertsége már augusztusra megközelítette, alig fél évvel a piacvezető magyar mobilcég névváltását követően, november elejére pedig elérte a 100 százalékot. A megkérdezettek körében a spontán említés szintén kiemelkedően magas, 85 százalékos és a Jobb veled a világ szlogent nagy számban és egyértelműen azonosítják a piacvezető T‑Mobile-lal.

A világ egyik vezető mobilkommunikációs vállalatával kialakított szorosabb együttműködésben a mobilcég T‑Mobile Magyarország Rt. néven május óta kínál még értékesebb szolgáltatásokat közel 4 millió előfizetője számára. A T‑Mobile márka értékei, a hazai piacon bevezetett újdonságok fogadtatása egyértelműen kedvező, a Westel - T‑Mobile márkaváltás nemzetközi összehasonlításban is kiemelkedően sikeres. A T‑Mobile Napon bevezetett, minden időszakban egységes és kedvező belföldi percdíjakat kínáló Relax csomagjai pl. amellett, hogy a társaság ügyfeleinek körében kiugró sikert arattak, később az egész hazai mobilpiacra jelentős hatást gyakoroltak.

A legnagyobb hazai mobilszolgáltató 10 évvel piacra lépését követően, piacvezető szolgáltatóként csatlakozott a T‑Mobile márkanéven jelenleg 2 kontinensen jelenlévő, a csoport érdekeltségein keresztül 103 millió előfizetővel rendelkező nemzetközi mobilszolgáltatóhoz.

(Forrás: www.tozsdeforum.hu)