A kutyaeledel meg a wc-papír fogy jól a saját márkásból

A legnagyobb arányban kutyaeledelt (43%)vásárolnak a fogyasztók saját márkás termékből, de az átlag fölött vesznek konyhai papírtörlőt (42%)...

A legnagyobb arányban kutyaeledelt (43%)vásárolnak a fogyasztók saját márkás termékből, de az átlag fölött vesznek konyhai papírtörlőt (42%), papírzsebkendőt (41%) és a toalettpapírt (39%) - állapította meg az ACNielsen piackutató vállalat. Összesen minden száz forintból 13 forintot saját márkás termékre költött a lakosság 2004 április-2005 március között.

Duplázódott a saját márkás termékek fogyasztása az elmúlt évben sport és energiaitalból, hajkondicionálóból, eldobható borotvából, levesporból, valamint müzli szeletből. Volt olyan kategória is ahol visszaesést tapasztaltak, így a sör, az ivójoghurt és whisky esetében.

A felmérésből az is kiderült, hogy a saját márkás termékek átlagára összességében 43 százalékkal alacsonyabb, mint ugyanabban a kategóriában a gyártói márkák átlagára. Így például a szénsavas üdítőknél a saját márkás termékek fele annyiba sem kerülnek, mint a termékcsoport átlaga.

(Forrás: www.tozsdeforum.hu)