Megújult az adóhivatal telefonos rendszere

Az APEH egységes telefonos és e-mailes tájékoztatási rendszerét kiszolgáló Contact Center 2006. július 6-án kezdte meg működését.
A Contact Center kezeli mind a tájékoztatást kérő hívásokat, mind pedig a tájékoztatást kérő elektronikus megkereséseket. A megkereséseket az országos ügyfélkapcsolati rendszer egyszerre 350 ügyfélszolgálati munkahelyen képes kiszolgálni.

A bejövő hívások egyetlen központi csatornán jutnak az APEH Contact Centerébe. Itt a CC hangos menüjének üdvözlő moduljába kerülnek a hívások, ahol a hívók a szolgáltatás információkat megismerhetik, valamint általános tájékoztatást kapnak.

Az üdvözlő modul után a hívóknak a lakóhelyük/székhelyük irányítószáma alapján azonosítaniuk" kell magukat.

Akik azonosították magukat, a főmenü témaköreiből választhatnak.

A főmenü témakörei:
- Elektronikus bevallás
- Adókötelezettség, adóigazgatás
- Adójog

Az ügyfelek a rendszert telefonon a 06-40/ 42-42-42-es hívószámon, helyi hívásnak minősülő tarifával érhetik el. Mobil telefonról a 33-95-888-as szám billentyűzésével lehet, hálózaton belüli tarifával tájékoztatást kérni.

(Forrás: www.tozsdeforum.hu)

Megújult az adóhivatal telefonos rendszere - Szóljon hozzá!